środa, 27 lutego 2013

Takie moje ulubione

No hejo:)

Post jest o taki moich ulubionych rzeczach nie tylko ciuchach, a tak że moje inspiracje ♥.♥





Bardzo podoba mi się jak ktoś ma warkocz, kłosa, francuza ale ja muszę zapuści trochę włosy by u mnie to się podobało.
Najbardziej to bym chciała mieć rude włosy
ale tak że podobają mi się inne, już pisałam że lubię kokardki i tym podobne ozdoby.






Najbardziej uwielbiam swetry, mogłam bym je nosić i nosić.
A o spodenkach nie wspomnę, nie mogę się doczekać kiedy będzie cieplej...




Kocham takie rzeczy........
Muszę kupić sobie podobne rzeczy jakie są na zdjęciach....
Jak paczę na nie to aż chcę się szukać po necie by takie dostać<3

1 komentarz:

  1. These pictures are awesome and such an inspiration! My favorites are the first, third and the last one!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń