poniedziałek, 25 lutego 2013

Tag : Powrót do przeszłości.

Hej a więc ten tag znalazłam na blogu Darcy.
(http://daarcy.blogspot.com/2013/01/tag-powrot-do-przeszosci_29.html)
"Taguję wszystkich,którzy chcą", podajcie mi w komentarzu link do bloga jak go zrobicie:)

A więc gdy się uradziłam to byłam malutkim szkrabem, nigdy nie chciałam się czesać zawszę chodziłam z szopą na głowie, gdy byłam z rodzicami na zakupach zawsze wrzucałam byle co czy jabłka, mydło, gazety co mi się spodobała to brałam ;3 . Moi rodzice nadali mi imię Ania, mama chciała tak że Paulina, Kinga, Kasia a tata chciał Róża. Ale zdecydowali się na Ania i to mi się najbardziej podoba.
Gdy podrosłam dowiedziałam się że mój Chrzestny miał kiedyś córkę o tym imieniu ale nie żyje[*] dlatego wybrali go na Ojca Chrzestnego.

A więc tu są pytania: 


1. W którym roku się urodziłeś/łaś?
2000r.
2. Czy nasz jakieś zdjęcia z dzieciństwa, jeśli tak to pokaż.

3. Ulubiona bajka/film z dzieciństwa.
Hannah Montana, Smerfy,
4. Kim chciałeś/łaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się te marzenia?
Zawsze chciałam być piosenkarką, ale teraz fryzjerką lub nauczycielem w-f
5. Pokaż jakieś nagranie jak byłeś mały/a
Wszystko mam na kasetach;'c
6. Jaka była twoja ulubiona zabawka.
Zebra Zuzia:) 

7. Jakaś dziwna/ żenująca sytuacja z dzieciństwa
Raczej nie pamiętam.
8. Przeczytaj coś co napisałeś w przedszkolu (lub 1-3 kl. podstawowa) - nie odpowiem.
"dzisiaj jestem chora, nie lubię być chora" napisane to jest w moim pamiętniku:3
9. 3 piosenki z dzieciństwa
Zawsze oglądałam Hannah Montana to raczej jej piosenki.
10. ulubione przebranie na zabawę choinkową / karnawałową
Zawsze byłam księżniczką<3
11. Opowiedz jakaś śmieszną historie z dzieciństwa.
Gdy miałam 8lat pojechaliśmy nad morze, i był chłodny dzień a ja chciałam lody i moi rodzince nie chcieli mi kupić to ja byłam obrażona, i robili mi zdjęcia z tą miną do dzisiaj się z nich śmieje:333






Albo w pierwszej klasie miałam kolonię pływacką to to były takie wysokie schody  nad jezioro to wymyśliłam nazwę "schody śmierci" bo zawszę się męczyliśmy.
 12. Czy masz jakieś "specjalne" rzeczy które masz do tej pory.
W zerówce dostawaliśmy "Zebrę Zuzię" mam ją do dzisiaj i będę miała długo:)))
13. Opowiedz jakaś jakąś dziwną historie z dzieciństwa.
Jak byłam mała to zawsze czekałam na mamę u cioci, i tam były moje młodsze kuzynki, jak oglądałyśmy bajki na mini mini była taka o nazwie "Misi w wielkim niebieskim domu" i na samym początku on nas wąchał i ja się chowałam, albo wychodziłam z pokoju bo nie lubiłam tego zawsze się tego bałam:)
14. Opowiedz jakaś straszną historie z dzieciństwa.
Kiedyś zgubiłam się w Markecie to jak szukałam mamy nie mogłam jej znaleźć bałam się że tu zostanę ale na szczęście moja mama mnie dojrzała, pamiętam jak ją wtedy tuliłam.
15. Jak się świat zmienił od czasu dzieciństwa.
Oj bardzo się zmienił, nigdy nie myślałam że będą takie problemy. 
Zawsze świat z widzenia dziecka wydawał się kolorowy nie obchodziły mnie moje włosy, ciuch liczyła się dobra zabawa, czasem mam ochotę by cofnąć się w czasie:) i przeżyć te dni drugi raz 


3 komentarze: