niedziela, 24 lutego 2013

40 przypadkowych pytani

1. Gdzie byłeś 3 godziny temu ?
Spałam;3
2. Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę ?
 Raczej nie
3. Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest cos różowego ?
 Tak
4. Czy masz na sobie skarpetki ?
 Nie
5. Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni ?
Nie
6. Czy jest ci gorąco ?

 Jest w sam raz
7. Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia ?
 Herbata;3
8. Co ostatnio jadłaś ? 
Obiad
9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili ?
Na dworze(chyba)
10. Kim był ostatni gość w Twoim domu ?
Dziadek
11. Czy tęsknisz za kimś teraz?
 Tag<3
12. Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór ?
 Odrobienie zadani domowych

13. Kto ostatnio napisał ci komentarz na Facebook'u,Naszej Klasie itp. portalach ?
 Koleżanka (BiBi)
14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości ?
Nic
15. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie ?
 nie nie mam
16. Byłaś w tym roku u lekarza ?
 Byłam ale w poczekalni
17. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel ?
 W domu tak sądzie, albo na spacerze z psem
18. Czy masz opaleniznę ?
 Nie
19. Czego teraz słuchasz ?
 Telewizora;3 a z muzyki: South Blunt System- Była chłodna i Ola- Tylko ty i ja
 20. Czy kolekcjonujesz coś ?
 Nie


21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje ?
 Nie pamiętam
22. Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Jak byłam mała
23. Co ostatnio napisałaś w ostatnim sms-ie ?
 " Jak zjem obiad to przyjdę:)"
24. Lubisz ostre przyprawy ?
 Tag nawet
25. Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic ?
 Wczoraj wieczorem
26. Czy jesteś bogata ?
 No na pewno nie biedna
27. Jaka jest u Ciebie pogoda ?
 Leży śnieg, pada, jest ślisko i zimno-.-
28. O której godzinie budzisz się rano ?
 Szkoła- 6.00 weekend-rżnie dzisiaj o 10.00


  29. Jaki film ostatnio widziałaś ?
 "Niemożliwe"
30. Jaki masz dzwonek w tel. ?
 Katy Perry- the one that got away
31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju ?
 Nie
32. Ile masz rodzeństwa ?
 3braci
33. Komputer stacjonarny czy laptop ?
Laptop
34. Co planujesz dziś robić ?
Iść na spacer ze znajomymi lub siedzieć w domu
35. Kiedy ostatni raz płakałaś?
 W tym tygodniu
36. Jakie jest twoje ulubione radio?
 Nie mam ulubionego
37. Co wolisz ? Hamburgera czy kebaba ?
 To i to
38. Jaki jest twój kolor oczu ?
 Brązowe:**************
39. Co robiłaś o 24:00 w nocy ?
 Oglądałam tv
40. Czy masz zwierzęta ?
tag

4 komentarze:

  1. świetne zdjęcia :)
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :)


    http://buzio-buzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award! Zobacz na marr-marri.blogspot.com i dowiedz się szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, bardzo mi się podoba, obserwujemy?

    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń