niedziela, 17 marca 2013

Powracam:3

No cześć dawno mnie nie było ale wszystko wyszło na prostą. Bardzo się z tego cieszę, dobrze mieć przyjaciółkę która już po pierwszym sygnale odbiera. Ostatnio gadałam z nią na mrozie 20 min.
Na razie jest dobrze zobaczymy jak długo:))
Jutro nie idę do szkoły bo nie mogę mówić, muszę też ogarnąć pokój.
Mojego biurka nie widać, heh "c
Dobra dosyć tego gadania mocie mają mordę;3


Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam się przytulać... wtedy zapominam o problemach, czasie, a co najwięcej o życiu...

Fałszy­wa przy­jaźń - kiedy pot­rze­bujesz wspar­cia, po­cie­sze­nia i tych kil­ku słów "wszys­tko będzie dob­rze", słyszysz je­dynie "mam cię w du­pie".

1 komentarz:

  1. Cudownie mieć przy sobie prawdziwą przyjaciółkę!
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń