środa, 20 marca 2013

Chora...

No a więc jak w tytule jestem chora...
już od poniedziałku ale postanowiłam coś napisać mimo mojego stanu;cc
Nie lubię być chora, te zaległość brak ludzi do rozmowy;cc Jutro mamy dzień wagarowicza;D przyznać się kto "idzie do szkoły"?
Ja się dowiedziałam że wszystkie dziewczyny dą tylko nie ja"ccccc
W piątek pierwszy dzień wiosny (Chyba)!!! czujesz to???~ D.S  ja nie~ A.K
Nienawidzę Zimy niech ta biała zmora w*****dala z mojego podwórka "cc
Dzisiaj rano jak wstałam czyli 11coś byłam strasznie wykończona nie mogłam spać w nocy...
Jestem strasznie opuchnięta i pije herbatę za herbatą.
Wszyscy jeszcze w szkole i nie ma z kim popisać;ccc


Jeśli możecie zadajcie mi jakieś pytania pod tym postem. Bardzo proszę jeśli zadasz pytanie napisz tak że imię i blog i podziękuje:* z Góry dzięki:**

2 komentarze:

  1. wszyscy teraz chorzy ;( zdrowia życzę :)
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :D

    Moje pytanie:
    Masz jakiegoś idola?
    Lubisz czytać książki?
    Masz jakieś plany na wakacje?
    Chciałabyś wybrać się w jakieś szczególne miejsce?
    twoje ulubione zwierzę?
    Masz jakieś swoje zwierzątko?
    Masz rodzeństwo?

    Trochę ich jest, nie za dużo, ale mam nadzieję, że odpowiesz :D

    Imię: Marta (ale wolę Bella)
    blog : http://isaa-bellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń